Panasonic to jeden z największych producentów sprzętów elektronicznych na świecie. Firma oferuje wysokiej jakości produkty, mające podnieść jakość życia, zgodnie z filozofią „A Better Life, A Better World”.
Historia firmy
Korzenie firmy Panasonic sięgają 1918 roku, kiedy to Konosuke Matsushita założył w Osace przedsiębiorstwo o nazwie Matsushita Electric. Na początku swojej działalności firma wprowadziła na rynek wtyczkę umożliwiającą zasilanie urządzeń elektrycznych z opraw oświetleniowych, zaś kilka lat później wyprodukowała swoje pierwsze urządzenie AGD – żelazko elektryczne. W kolejnych latach nastąpił dynamiczny rozwój firmy, ponieważ jej oferta poszerzyła się m.in. o pralki, lodówki i telewizory. W 1955 roku zmieniono nazwę na Panasonic, która miała symbolizować doskonałą jakość dźwięku oferowanych produktów.
Sprzęty elektroniczne
Panasonic to przede wszystkim sprzęty elektroniczne – telewizory, kamery, aparaty, sprzęty audio, słuchawki, telefony bezprzewodowe i inteligentne urządzenia do sterowania domem. Dużą popularnością cieszą się telewizory Panasonic z funkcją Smart TV, które cenione są przez użytkowników za szybkość i stabilność działania. Jednak prawdziwym bestsellerem są produkty typowo multimedialne, a wśród nich zestawy kina domowego, odtwarzacze DVD i Blu-Ray, zestawy Hi-Fi oraz słuchawki. Wszystkie te urządzenia cechują się niezwykle atrakcyjnym wyglądem i zapewniają wysoką jakość dźwięku. Wiele modeli dostępnych jest w ofercie naszego sklepu internetowego.
Małe AGD
Choć Panasonic to uznana marka w branży sprzętów elektronicznych, swoim Klientom oferuje również drobne urządzenia AGD do kuchni, takie jak: kuchenki mikrofalowe, blendery, wyciskarki, roboty kuchenne i wypiekacze do chleba. Uzupełnienie oferty stanowią urządzenia do higieny i pielęgnacji ciała, które dostępne są w naszym sklepie internetowym Max Elektro. Są to przede wszystkim depilatory, golarki, strzyżarki, trymery, frezarki i elektryczne szczoteczki do zębów. Dzięki dużej różnorodności, produkty marki Panasonic trafiają do szerokiego grona odbiorców.